joi, 24 noiembrie 2011

Un copil invata ceea ce traieste

Un copil invata ceea ce traieste
Pentru a exista avem nevoie de caldura , de afectiune de recunoastere
Un copil in lumea celor mari
Astazi Mami si Tati au venit acasa mai devreme M-am bucurat pina la cer De mult astept pe Mami sa ii arat pe Bondarel – papusa mea de plus ce frumos am desenat o floricica pe tricoul lui Si mai vreau sa ii arat ce loc nou de ascuns am gasit eu si Mosor – catelul meu Si pe Tati il asteptam sa il rog sa imi faca si mie un joc asa cum am vazut la Radu – colegul meu de la gradi Si poate mergem toti 3 impreuna in parc sa ne jucam si noi ca Vald si parintii lui Si poate il intinlim si noi pe Mosul, asa cum l-a intilnit si el Dar Mami mi-a zis ca sa o mai astept, ca are treaba si ca pina vine ea, sa ma uit la desene la Tv Si Tati are si el un pic de treaba Asa ca a zis sa ma joc un joc la calculator- jocul nou pe care el l-a luat pentru mine Si mi-a zis Maria ca daca imi pun o dorinta cind mi-a dat ea o bomboana o sa se indeplineasca! Dar asta cind a fost ? Ieri?.......Ba nu alataieri…. Sau poate….. Nu mai stiu Dar eu mai sper….Stiu eu ca mine va fi altfel….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CUM SĂ CONTRUIEŞTI O RELAŢIE AFECTIVĂ SUSŢINATOARE CU COPILUL TĂU   A tunci cînd există o relaţie afectivă , susţinatoare, între părinte şi ...